متن در مورد چشم ، متن زیبا درباره چشم رنگی و آبی + چشمانم و چشمان من

متن در مورد چشم

متن در مورد چشم ، متن زیبا درباره چشم رنگی و آبی + چشمانم و چشمان من
متن در مورد چشم ، متن زیبا درباره چشم رنگی و آبی + چشمانم و چشمان من همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

متن در مورد چشم

زیبایی هنر،
راز و رمز زندگی است.
زیبایی در چشم نیست،
بلکه در ذهن است.
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد چشمانم

زیبایی یک زن
باید از درون چشمان او دیده شود،
چرا که آن مسیر ورود به قلبش است
و عشق در آنجا قرار دارد.

متن در مورد چشمانت

موسیقی باید
آتش را از قلب مردان شعله ور کند،
و اشک را از چشمان زنان
جاری سازد.
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد چشم هایش

زیبایی بیرونی
چشم را خشنود می کند،
زیبایی درونی قلب را
تسخیر می کند.
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد چشم رنگی

‏قبل از رفتن
به چشماش نگاه کنید
‏شاید
نظرتون عوض شد

متن در مورد چشم من

اجازه بده پنج دقیقه
فقط پنج دقیقه
سرم را روی شانه‌ات بگذارم
چشم‌ها را ببندم و
زمین از نو آرام شود
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد چشمان زیبا

پیش از من و تو لیل و نهاری بوده است
گردنده فلک نیز بکاری بوده است
هرجا که قدم نهی تو بر روی زمین
آن مردمک چشم‌نگاری بوده است
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد چشم زخم

آدم های اینجا
هیچکدام شبیه تو نیستند ‏
دلتنگت که می شوم  ‏
چشم هایم را می بندم  ‏
باران را تجسّم می کنم  ‏
تو زلال مهربانی  ‏
مهربان زلالی …‏

متن در مورد چشم بد دور

باید قطب نمای خود را
در چشمانمان نگه داریم
و نه در دستانمان،
چرا که دستان اجرا می کنند،
ولی چشمان قضاوت می کنند.
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد چشم نظر

نگاه خشم‌آلود
یک چشم
به چشمی دیگر کافی است
تا کل دنیا
به کوری کشانده شود.
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد چشمان سیاه

چشمانت را باز کن،
به اطرافت نگاه کن.
از زندگی که داری
احساس رضایت کردی؟

متن در مورد چشمان یار

نگاه خشم‌آلود
یک چشم
به چشمی دیگر کافی است
تا کل دنیا
به کوری کشانده شود.
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد چشمان بسته

زن ،
مردی ثروتمند یا زیبا
یا حتی شاعر نمی خواهد
او مردی می‌خواهد
که چشمانش را بفهمد
آنگاه که اندوهگین شد
با دستش به
سینه اش اشاره کند
و بگوید:
اینجا سرزمین توست
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد چشمان من

چه خوش صید دلم کردی
بنازم چشم مستت را
که کس مرغان وحشی را
از این خوشتر نمی‌گیرد

متن در مورد چشمان عشقم

عده کمی هستند
که با چشمان خود می‌بینند
و با قلب خود
احساس می‌کنند.

Comments