متن عاشقانه تبریک سال نو به همسر ، تبریک عید به عشقم و بهترینم

متن عاشقانه تبریک سال نو به همسر

متن عاشقانه تبریک سال نو به همسر ، تبریک عید به عشقم و بهترینم
متن عاشقانه تبریک سال نو به همسر ، تبریک عید به عشقم و بهترینم همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

متن عاشقانه تبریک عید نوروز به همسر

واژه‌ها در مقابل
وصف مهربانی تو سکوت کرده‌اند…
من و واژه‌ها هردو
از دریای بی‌کران محبت تو، خجالت کشیده‌ایم…
همسر فداکارم! نوروز باستانی بر تو خجسته باد!
⇔⇔⇔⇔

متن تبریک عید نوروز به همسر

از آن زمان که تو
بر من حادث شدی،
پرنده‌ی اقبال، روی شانه‌ی من نشسته است…
همسر عزیزتر از جانم! نوروزت مبارک

متن عاشقانه عید نوروز به همسر

بـنام خدای بهار آفرین
بهار آفرین را هزار آفرین
به جمشید و آیین پاکش درود
که نوروز از او مانده در یادبود . . .
⇔⇔⇔⇔

تبریک عید نوروز به همسر

با خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛
برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد
برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد،
سالی دیگر گذشت روزهایت بهاری
و بهارت جاودانه باد . . .
⇔⇔⇔⇔

تبریک عاشقانه عید نوروز به همسر

جشن فرخنده
فرودین است
روز بازار
گل و نسرین است . . .

متن عاشقانه تبریک عید نوروز به همسر

نوروز تنها بهانه‌ای برای تبریک گفتن نیست،
بلکه فرصتی‌ست برای به جا آوردن سنت‌های دیرینه‌مان.
امیدوارم لحظات زندگی‌ات سرشار از شادی و آرامش باشد.
همسر عزیزم! تبریک عید نوروز بهانه‌ای است
که بگویم دوستت دارم.
⇔⇔⇔⇔

متن تبریک عید نوروز به همسر

شیشه می شکند
و زندگی می گذرد.
نوروز می اید تا به ما بگوید
تنها محبت ماندنی است
پس دوستت دارم چه شیشه باشم
چه اسیر سرنوشت
⇔⇔⇔⇔

متن عاشقانه عید نوروز به همسر

هر عید تو را غرق صفا میخواهم
هر روز تو را کامروا میخواهم
از بهر تو هر که تو را دارد دوست
آرامش خاطر از خدا میخواهم

تبریک عید نوروز به همسر

اینک بهار تا دروازه هاى شهر رسیده
و رستاخیز دوباره درگیتى دمیده
و من در دعایی خاضعانه به درگاه مدبر هستی ،
احسن الحال را برای شما آرزو میکنم . . .
نوروز پیشاپیش مبارک
⇔⇔⇔⇔

تبریک عاشقانه عید نوروز به همسر

بیا در سال جدید
بندگی خدا کنیم
تا خداوند همه چیز را
بنده ی ما کند …
سال نو مبارک …
⇔⇔⇔⇔

متن عاشقانه تبریک عید نوروز به همسر

پیام نوروز این است
دوست داشته باشید
و زندگی کنید ،
زمان همیشه
از ان شما نیست . . .

متن تبریک عید نوروز به همسر

خداوندا تقدیر دوستان را
در سال آینده به گونه ای قرار بده
که در پایان سال
از گذشته خود افسوس نخورند . . .
⇔⇔⇔⇔

متن عاشقانه عید نوروز به همسر

در این گردش ایام، صبورتر، فداکارتر و عاشق‌تر از من بودی،
حرف از جبران، گزافه‌گویی‌ست که بهای عاشقی را
هیچ چیز نمی‌تواند جبران کند. همسر نازنینم!
خاضعانه‌ترین تبریک عید نوروز را از من پذیرا باش…
⇔⇔⇔⇔

تبریک عید نوروز به همسر

خداوندا ، در این آخرین روزهای سال
دل مردمان این سرزمین را چنان در جویبار زلال رحمتت شستشو ده
که هر کجا تردیدی هست ایمان
هر کجا زخمی هست مرهم ، هر کجا نومیدی هست امید
و هر کجا نفرتی هست عشق جای آنرا فرا گیرد ،
««« الهی آمین »»»

تبریک عاشقانه عید نوروز به همسر

امسال بهار
سبزتر از همیشه است
و تنها دلیلش حضور توست…
نوروزت مبارک عشق ابدی من

Comments